fredag 27 mars 2015

3

månen lider i känslan av att vara bortglömd utav sin forne vän... men det syns inte på hennes ansikte...




om man är van att skiuta i mörker, har man svårt att föresätlla sig en förhörsljuslampas ljus... hur det är att gråta i djävulens hus...  du måste gå ned på dina knän om dui blir släppt skickar de räkningen




om du ite betalar den


blir du vräkt




du önskar du vore död innan de plågat dig ihjääl




föreställ dig; att under tårar bli torterad och vråååla medan giftet verkar utplåna din själ




din unga vår, har blivit hård,


och kall utav gifter som veckovis insprutas i dig...




lidande i Helvetet, starka satan i skizophreni vråååålar, att varje frö som här spirar är värt att dö
















Toves fysiska kärlek, passionerat andligt lidande älska...




den sista dansen, dansen är slut - bedrägeriets mass mord, är på väg att bryta fram...




'komma ut...' våldtäcktens offer - ser mordet bryta fram - de drömde sig tidigare vara - i 'Guds egen famn'...




en nnalle björn på bröllopsdagen - orgasmens våldsamhet - vissa tar den blodiga lagen - den stelnade anletsdragen - för hälsans psykos.,...


medan livet ligger i kuvös - artos




orsakar lagens psykos, mass mordets hjärntvättade hjärtstillestånd - den som hade svårt att förstå gnodde på ... den som mist förståelsens Kärleks ljus, vandrar vansinnigt omkriing - och ser ensinnigt ned ifrån sitt Helvete...




hans rival, låg död - svärdet sjöd - innuti Mimas glöd - han tog sexigt, i ett krishärjat land - passionen våldsam han kupade sin hand...


'pang pang pang!!'




osande pedofil - svenska män - likt psykopater började driva omkring... för slottsherren är aalla galna den som råkade sitta vid porten - då mördaren red ut - är också den galen då den skyggt drar därifrån


'vi borde skjuta honom med gift-sprutan... skjut!...'




Ut skriven - ut! - skriften!... utskriven - sköt pappret ut - bjudande sitt darrande hår




likt en Dildos skjut


då det var klart, den mörka skyn - likt en grå hårig dam




hade suddats ut... ¨på början utav lagens skrift - ut skriven skjut klar - sen dam i år skjut klar...




Min moder gråter min far slår mig kramar slår mig förbannar mig slår mig ler emot mig




min moder kastar propagandan på golvet




den flyter hon försöker göra en ring utav lögnblad




likt en fluga landat på vattnet




tagen utav en fisk




i ett fisk stiimm...




de sade de kom för att "prata" jag sitter där


de min tystnad hata




de frågar igen hur det ör




om jag lider tav de vanliga världens besvrär




jag sitter bara där de låst in mig i bur, låtit mig bli förgiftad, nästan död nu har jag inget ytterligare att tillägga, de far likt ura höns omkring, grämadnde sig för sin pojke, grämande sig för ingenting...




'framåt!...'
skriker härföraren när alla sitter och förryckt dräglar, har tågets perversa penetrerande nått sitt tionde steg,,, framgången,m f framliden, en tjänanande nation, slavar gråsarna fly, för inbillad örn, tjäan och tjäna och tjäna




tjänarnas nation de som enbar ttjänar sina egna intressen i Ourobourous ring dog...




"!du kan inte sätta gränser - du måste lära dig att sätta gränser!..."




"Nej!... vad är en gräns?... en gräns för mig är när jag agerar emot mitt samvete när jag håller tillbaka min vrede, när jag är falsk när jag helt enkelt känner att någonting är fel!.... känslan kan inte vara sjuk! - den kan saknas eller finnas - om den saknas behövber personen med beänkande tanke sätta upp regler för sitt agerande




om den finns är känslan till för att tanken ska veta vad som är tillåtet och vad som inte är det.


Skizophreni är en disceband emellan tanke och känsla som pågår i en neurotisk eller psykotisk (omkänslan och tanken är stark) konfrontation - som liksom ett inbördeskrig förorsakar i hos mig skizophreni!


dvs. ni är sjukdomen!   varje regel en annan försöker pådyvla någon emot dess samvete är ont och sjukdom i sig - överhuvudtaget kan det sägas vara ondskan deifinition - vad jag vill säga med detta; det är ni som sakar samvete och därför inte kan förstå mig! det är ni som måste styras med regler och ord - annars mördar ni alla!, men jag behöver det icke! för er finns ingen medicin! ni är redan döda!




upplysning kanske helt enkelt är en kraft som gör slut på alla tankar som inte passar känslan för mycket sjuka tankar gör känslan svag - dvs. känsliga personer är kärleksfulla personer - ni försöker passa dem in i erat sjuka tankesystem! därför så klart blir de galna! tankepolisen - som straffar och torterar människor för deras övertydelser...




'det gör inte vi!'




'ni låter alae ra s.k. "patienter" förstå att de måste erkänna att de är sjuka... "du saknar sjukdomsinsikt" säger ni annars, ni tvingar dem helt enkelt igenom en trålkig miljö dålig mat läskig atmosfär hotfulla blickar, som maskeras med vänlighet, respekt emot den sjuka, så att man på alla sätt ska känna att man är sjuk!


fastän man inte har gjort något fel!, dess mindre fel man har dess sjukare tycker ni att man är!




nåväl man vet ju vad som händer, om man slår en ond ande med en kropp det var väl bättre då måste ni ju tycka om man slår dem när de inte är i en kropp!




'det finns inga onda andar markus du inbillar dig bara!"


"självförnekelse ledertill döden - döda andar är onda andar!


tvångsmedicingering är våldtäckt av värsta sort, en våldtäckt har ia lallaf fall något element av nnjutning i sig - se xär alltid skönt vad som är det stora hemska med våltäckt är den eftervarandde känslan av skam och skuld och förnedning, något främmande och icke välkommet, har tvingat in i ens kropp tvingas sig in men spermier är inte giftiga!




vad ni sysslar med är grtuppvåldtäckt!


fyra karlar håller ned den som rituellt ska våldtas och en femte kommer med något som är lika stort som en stor penis men som istället för att gå in i stjärnten sticks in under hyn!, det gör ont och då den främmande sperman sprutas in - är det inte fin frisk livfull sperma utan gift!, giftet gör ond, det gör att man har svårt att gå man kan inte längre tänka, inte tala korrekt utslag kommer på hyn, man har svårt att gå, maj kan inte längre tänka, inte tala korrekt, man får själv gift i sin spemra, dvs. erat gift

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar