fredag 27 mars 2015

4

dvs. erat gift dödar livet i en! och långsamt dödar ni ens kropp och själ!, men det är inte det värsta! det värsta är att ni dessutom tjänar pengar på det!




och att ni har laglig rätt till att låsa in vem som ni än behagar, och vålta den, oftast varannan vecka , men ibland mera ofta! och ni vill fortsätta år efter år tills erat offer är dött


"vi gör det faktiskt för att rädda liv....!"
"era egna kanske... det var därför jag sa att det var en ritual...en ritual för att sätta skräck i er omgivning - att inte trots er...




s.k. multiple personlighet är bara ett barn som leker lekar för att växa upp... vad skulle du säga om en dos som denna - vad skulle den göra med de allra flesta persoener?




"de skulle bli medvetslösa många timmar - de med svagt hjärta, t.e.x. kunna dö...




"ok så jag har helt enkelt inte något svagt hjärta och jag är starkare än de flesta vad gör det med påsyket?


det kopplar bort medvetandet...




ok. en man spruinger under sömn ut på gatan klättrar upp på ett tag, hoppar åtta meter landar så han får ont i hela kroppen vilar sig börjar strosa ned bort ifrån där han flytt vad händer sedan - ttvå versioner finns den ene han får syn på en polis springer med enorm stryka fram och slår henne precis över högra tinningen... varför itne vänstra?




ett normalt slag med höger hand borde ju ta på vänstra tinningen - om personen är poförberedd på slaget... Suusanne här äsger att hon såg mig komma på tjugo meter håll varför frågar vi oss då gör hon sig inte beredd på att slag?
"vad tänkte du då marksu började springa fram emot dig?"




"jag ska visa det enklaste sättet för en högherghänt att  slå någon över höger öra... man står mycket nära en person - den personen har sina händer nere vid midjan, i detta fallet pga att handbojorna och betongenn finnns till hands där. vanligtvis jag säger vanligtvis reagerar kroppen spontant på ett liknande slag och armar far i reflex upp så icke om man förbereder att fram handbojor ifrån sidofickan om man däremot ser annan springa emot med avsikt att skada en och man har en batong ja då tar an fram betongen och skyddar ansiktet! höger ögonbryn är mycket svår plats att slå någon poå nom mden är beredd på det!




ett oförberedd slag parear man oftast med en reflex så att huvudet vänds bort ifrån slaget, jag är högerhänr, ett slag ifrån mig borde alltså pta på vänstra sidan av den jag slår fö ett knytnävsslag har alltid en swing!, ett avvärjnbingsslag kan däremot ta diagonalt direkt utan swing... ett sådant slag har jag erkänt och finner det ursäktligt om man tänker pom situationen jag befann mig i!, men agg jag i det tillståndet skulle kunnat springa fram och träffa henne med knytnäven över högre ögonbrynten, det finner jag så otroligt att det är otänkbart!, om jag med kraft sprungit fram för att slå henne hade ju swingen på slaget träffat vänstra örat eller kinden, min inte högra ögonbrynet!, tyvärr, men Susanne Rasmusson är skyldig till mened


(föregående fråga)


"hur såg slaget du fick av markus ut, var slaget hårt, ifrån vilket håll kom det, vilken hand slog han med?...'




'
efter incidenten vi har försökt klargöra sprang ned emot vattnet, )(vart befann jag mig när jag fick syn på dig?, var du emellan mig och Årstaviken? eller - var jag nere emot vattnet?, om jag befann mig emot vattnets håll ifrån  ditt perspektiv, och du befann dig åt Katarinahusets håll ifrån mitt ,m jag ville nedåt vattnet varför sprang jag då inte bara neådåt vattnet istället för att sprunga upp och slå dig först?




jag sprang ju nedåt vattnet sen


"du var väl hämndlysten - du hatar ju poliser!...'




'låt mig ställa en enkel frågha - i ett sådant tiillstånd - där medvetande graden är nästan 0, kan man vara hämndgirig? efter allt gift, utsvulten het och kroppsskador, är det troligt att man med en mycket dålig synskärpa ens kan urskilja en polisuniform på vad 20 meters håll?




om man vill komma undan tvångsvården - är det troligt att man när man ser en polis (om man såg den på 20 meters håll), sringer för att slå den - då man mycket väl vet att en polis är aldrig bara en - eller är det troligt att man helt enkelt bara lägger benen på ryggen?"




"du säger 'om man vet' men om medvetandegraden är så svag, hur vet man det då?"


"jag bara målade upp ett scenario så som det ser ut i värsta fall (ifrån mitt perspektiv), alltså bästa fall för er, det verkar som även ni inser orimlgheten i erat påhityt!"


"vad yrkar du då på för ersättning för dessa brott?"
"jag yrkar inte på någon ersättning, jag yrkar på att det jag behövt lägga ut fört denna felaktiga dom dvs. alla de vårdkostnader som tvångsvården sedan den 14 juli 2008 - tvingat miog och mina anhöriga att betala ska återbetlas! Jag har inget annat krav, men mina anhöriga kanske har det, men det är  inte upp till mig att avgöra det!


Men; ifall du inte varit sjuk hela tiden, har du ju heller inte haft rätt till någon sjuk ersättning!


Jag har lidit av en allvarlig psykisk störning!, dvs. ni har jagat mig, anklagat mig, vittnat falskt emot mig, förgiftat mig, förföljt mig - plågat sådant som då "man" talar om nazismen och kommunistmen, kallas för 'förföljelse av olikktänkannde' detta - får ni betala för!"




Vad hjälper mig tecken ifrån ett annat rike ? min fågels död - vinsinnets svarta hand? en mops av ädelsten, var finner man hans like? Har lampan sänt mig den ifrån ett annat land? Förtrogen är jag blott med lidandet och sorgen, ensam och fjärran från all världens liv och lust! är det je blott villfarelse av vår natur att vi när många olyckor kommer tillsammans, gärna inbillar oss att det bästa är nära?




Kanske kan man kalla det om manär elak för multiple personlighet, men , ma lägger till ett ord, störning; multiple personlghets störningen, innebär att man som de hela tiden elakt upprepatr i tvångsvården) inte kan hålla ihop sig!" men kan vasstrået välja att inte böja sig då stormen blåser?




I förglömmande förväntan tyckte hon sig se, vad som skulle ske; men det skedde aldrig och hon fantiserade om nya saker; som antagligen aldrig skulle komma att ske... hennes vänner hade börjat hata henne för att hon inte brydde sig om annat än att stirra in i framtiden "dert var väl förbannat! vilken slö vän vi har fått... vid varje fråga vänder hon sig ointresserat bort..." ointresserat... på en divan låg hon och svarade kort om en framtid hon sport, i stjärnornas hav, lyssnaren, fick betalt, och ingen utom denna lyssnare, var intresserad därav...






blåvitt, lite rosa, "aftonbladet" bladet om aftonen stora ljugande bokstävedr, jude bokstäver, i svart oljig orgasm, läckande olljeplattform, säljer plast, den som frösöker förvända sin lott - i pubertalt trots, blir för sjuk; och sätts i djävulshus; livetys trånga krets, älskar den torterade, även fast de förvänt det, i ett icke erkännande.




en diamantisk lidande värld, önskar för sig själv demonisk välfärd, i sin högfärd nskar han att världen dör, plågor han strör omkring sig, ett gott geni dör bort ifrån sina begär och slutar vilja orsaka en massa onda besvär....




vew ets spetsade ögonbrynb, bekymmer delade mörka molnen, släpp fram Allah's Änglar - som må hända sjunga - där uppe i skyn....




den bundna slav - som betlar mera till sin herre - än den själv får - den betalar så att säga sin framtida lön gårdagens arbete, finansierade dagens lön-... i Lyckans hjul




ondskan börjar med vägran att lida den kvinna som vägrar riskerad att bli slagen allierar sig med bögen vars fåniga lagar säger likadant...




Stift tand en fågen som försöker flyga, meningslöst fladdrar med vingarna i tomrummet, som en falsk tand en felspelad ton i symfonin, skorrande läta, eller ett skratt utan gott samvete, en djävul med lysande ögon, ett ondskefullt grin, ett meningslöst flabbande flin; flappande vingklippt fågel, fruktansvärd att se, elden den sprutar får oss att skratta och lee... med flrkirarbnas arogans kommer vi inte långt, om vi ninte faran med denna satniskt komiska figur se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar