lördag 28 mars 2015

bilderna


lyckan


fyllde snart min inre illmåendet då masken


pressade sig in


emellan min älskades blyga läppar...




glada över den verkiga smärtan - som uppväcker sanningen i hjärtat!


glömde jag att det  var länge sedan sist - jag skillde dem åt...




intrycket lång likt Stockholms paranoida is hjära




latent i försåt...




en cancer trevlig mask krälar på gatorna jag beträder...




mina steg blir tunga - under de evigt unga...




att fråga en kvinna en sak är den dum egenskap...




djävulen är inget annat


än det perversa ordet som bundet vid den romantiska drömmen




om erotiken drar kvinnan och varje karl för den delen




åt andra hållet...




dom rasistiska fördomsfulla orden splittrar sinnet lätt


'så meningslöst...''


tänker man jag då jag ser ännu ett liv sönderdelar...




söndersprängt - UIf Linde, en stor tröst - nazismens smärta, må visa mig att mit hjärta


är allt annat än dött... 'damerna först!...'




gå den väg din mamma önskar dig att gå




om du går tvärtom vilken djävul! du blir då!...




men om du ser   att allt hon säger blir tvärtom




och att dom fula männens skräp förstör det sköna




stanna i er säng och utarbeta en nödplan som tar er bägge (förhoppningsvis) därifrån på en gång...






jag är ingen konstnär ... det är omöjligt att göra gott för människor som tror
att man är en pajas...




om en kvinna ber de fattiga tjäna sig...


uppstår slaveriet avgrunden öppnar sig...




kvinnliga kroppen... månen skall tjäna öknen, skall gå till dess förvillelse, spegel - för att bliva komplett...






då vi usläckt tvivelet ser vi ljuset vart vi än gå liksom vi drömde ljuva drömmar och talade till minnet som utsäckts




medan vi sov...




i de kassa skåpssäkert berömda hallarna




den beröömda förälskelsen styr våldet i världen med skräcken i stan...




en författare är en som skriver sin egen roll; eller heter det för de svaga eftersägarna,. skriver om sing egen roll...






talande för namnet, är getinghonungens, samvetsömma, falskt blygsamma, transortförbund




fästing "kärlek" ens förklaring - 'jag blev så svartsjuk...!" 


'så fort en blomma tänds - ööppnas emot Himmelen






kommer en mörk hy




och vi skall slita av dess otru...






nazisten - fästa sig - kärleksmässigt




'ville bara visa vad den kände...'




i våldsam passion


jagade den




utifrån kyligt




likt en analysernande hjärskare


får direkt känslan av att se hur en inbrottstjuv


ser saker och ting...






bortsett ifrån estetiska värden hans blick ett kyligt uppskattande utav värden




bortanför det skapande lidandet




innesluten i sitt eget skal




där den omljligt kan möta någons blick...


längtande efter mänsklig gemnskap


en främling för både andra och sig själv




proffessionen at baktala andra, har skapats för att ge lögnare "frid"...


som argument vet jag att jag vunnit diskutionen




om vi ser en reptil hgjärna opersonligt




blir vi styrda utav den




'vem är du'




hur ska vi utav att analytiska läsa en text som


'Tjakcet' tutan  tvekan det en rysare, sed d ifrån observation perspektiv




'medel svensson' är min största fiende




användewr fel medel för att uppnå mål...




den ateistiska kommunisten


tmänker mekaniskt


tänder lampan för at t "sé" "bättre"


tjänar pengar på att förstöa för andra




som slutat se




att det finns andra som i onödan blev för de obefintliga målen att själv upphöra att leva




som han satt upp för sig själv...




stark berömmelse förvillar en...


rosa gul purpur med svart text




ligger på marken... ifrån en själ - som ser hur den vittrar sönder - kluven emellan tre synsätt...




'det sköna utan att våga se någon i ögonen speglar i Baphomets ansikte - hur han i spegeln ter sig Och 'för andras ögon...'




'ba ba bag...'




psykopatens själömkan...




vi ska till¨åta barnet att suga på tummen




upphöra med ateismens "bakterie krig"




det hårresande sublima, utan tvekan kan vi som läsare bli splittrade hjur ska vi orka se någon i ögonen?




vi tycks skratta med mördare, och njuta utavb blickar vi knappast fysiskt möjliggt just då upplever...




magiskt glider ett par scener panoramas förbi vårat öga...




bokens ursprunglliga titel


är talande 'tjack'




boken är...
'


vem behöver kärlek?


då man kan expandera igenom pengarna man "hippt"


handlar tjacket av?




vem behöver leva sitt tråkiga förorts liv?


då man kan läsa William S. Burroughs hela dagarna, över andra varelsers tid och liv...






harklarna i harmlem menat att dom vill varna dig -




kverulanten




lyfter på läppen




ger en grimasch




du sitter kvar likt en hund




kastrerad     förnedrad




medan hjärtat den ilskkna smärtan




långsamt sker ett ras




om du bara hade möjlighet




att springa ifatt din sjukdom


och i ett våldsamt slag




ta ormen


















jag är icke skizophren men jag lider utav den skizophreni




som anklagar allt skapande liv






ondksna är oförmågan atrt känna sig liten inför kärleken!...






populariteten... farligheten...




den perfekta stilen - sövande och engagerande - engaagerande och sövande?









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar