fredag 27 mars 2015

den förlorade nyckeln





mitt liv i folkmun skugg verksamhet




kontroll freaksen mode hjärnor skiftar likt ett racer lopp utav rymd rakter




kanal ofta reduceras jag




likaså utav dom frenetiska lyckjägarna








till en underhållande kanal


'ståhär, säg nåt då!...
'




efter ett tillmötesgående får jag ofta tillsägelsen


'vad står du där! och glod på?!½...'








omvandlad , svart magi,




likt jag bett och bönat




'banda av mitt liv!!!'


bandage...




'så fram med utbrottet nu då!, så kan jag defilera dig!


dö... hrm... döma dig...




i rädslan tänker du


'han kanske har rätt!




manipulltiva skådespelare, tänker åt dig,


'utrota mig!...'




'jaså han har svagt hjärta?!'




sa den som mördade vår vän (en känslig själ)


vems hjärta redan dött...?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar