lördag 28 mars 2015

jag ser fitta stå där och analysera 'det var djävligt bra CV... alltså...'






där förbi caeet jag går där gamarna sitter och väntar på yte




blick som fastnar vid en brun jacka ett glansigt hår




naglar fastna




'går ha och längtar efter nån...'




snart skålar de
'
jag får passera likt piskrapp på ryggen


en tom förundran bedrövelsens påhittade tår...




då vandrar en alltför ung flicka förbi mig...




mitt kvalda hjärta ropar




'åh! vad jag längtar efter dig!'




att få ligga trygg


i hennes land utan at känna svarta handen treva med projektionens avundsjuka kand...




'as' lyckstolpens skizophrene smärta




stark agent x...


zipporas vän...


en altisk cancer, Ourobouro






ni satan sex skallar vargar ser emot månen...




skyn...! O! skyn! - skyynda psyopatens punkt




världens sex lokaliserar




panikens lista - på allmänna trista - anklagande 'hur är det?'




lycktstolpen bimbon svara 'hallå?... ' horar i telefon...




i verkligheten är hon universitets student,,... suger av - vem som helst...




'hur är det?...'




'begär inte!"   (är det bra?"




theesis ... ledigt -


att bli känd - för att kunna spy ut sin vrede...




att vänta - tills man blir känd




Djävulens dröm!




en Tor -. som då berömd - spyr ut sina slag...


en orm som är ödmjuk - tills den får övertag -


en man som vill nå - en förlorad flickas kött




men trots all sin berömmelse tycker livet är hopplöst




klar rött dött...




en diktatur som drömmr om diktarens frihet




utav att inse att den isåfall


måste vara återfödd för att uppnå det...












"fint det där med orden som bubblart i luften..' Eddie Grahn






post traumatisk poet - lider utav traumtisdk stress...






Eddie binder sina ord vid fysiska föremål


som han drömmer om natten skriver han till sig  föreskriver sig om ditkaren om kvällen om natten    ingen vinst ingen förlust    ernegi byter enbart skepnad, oförstörbart...








'han är överhuvudtaget ingen konstnär - han bara umgås med konstnärer för att få spelningar' - 2010, förtal om mig




'jag har våldtagit massvis med unga flickor...'




'har du gjort det?...'


'skall jag minnas.=?.. vad djävulen sa?
eller skall hans påstående om att jag är sinnessjuk




få lägga mig i min grav?...'




'jag våltar och mördar varje dag...ä'


'det gör jag...' sa han stolt visade inge  ånger




medan giftet verkade röäkte han en holk...




vi behöver en tolk




'det ligger miljoner lik i sin grav... och vänta r på återupprättelse, då skamlösa drag efter eget blek fisaktigt företag...




vars behag - var att orsaka consensus trance...


komma överens att dumpa skiten i hemlighet någon annan stans...'






att studera psykologi - ä'r att leta inomborsds, efter en anlending att vara sig själv... det finns inge logik i själen förstå mig




det är ingen idee att söka efter "psykos" för att finna vägen




att låsa  upp överklassens blixt lås


på vägen är det fara värt att duu blir ett 'psyko' sälv...




programledare blå bränner nedbörning nedbörningarn


'sug på hat!...' förösker hitta på mitt liv... med falka motiv




sinai svänger takpinne - om du - har svårt att komma ihåg




dikterar en sur på hat ett helge rån!












låt oss kasta berömmelse och populartet i ansiktet på dem




låt oss visa dem att vi inte är skrämda låt oss visa att sånger flödar ifrån min penna...




trots att de gör allt för att stoppa dem
'
trots att de förföljher oss
så skrivs du in i mitt hjärta




och är där skyddad ifrån all världens smärta




så låt vårat ljus skuina




om än bara igenom mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar